Beneamata - Inter Milan Forum
Sportske novosti

Go Back   Beneamata.com > FC Internazionale Milano > Igrači i uprava > Bivši

Bivši Bivši fudbaleri i uposlenici Intera

Old 01-08-2015   #31
dera
Golden member

Bivši selektor reprezentacije Italije, Ćezare Prandeli, veruje da je dolazak Stevana Jovetića u Inter pun pogodak za klub.
'On je šampion. To se sme reći na glas. Jovetić je odličan napadač, jedan od najboljih na svetu.', izjavio je Prandeli za italijanske medije.
Poznato je da su Neroazuri doveli Jovetića na pozajmicu od 18 meseci sa pravom
otkupa nakon iste, i Prandeli veruje da će se Jovetić odlično snaći u novom klubu.
'Poznajem ga i znam da želi da ponovo bude jedan od glavnih igrača u timu kao što je bio pre odlaska u Mančester.', dodaje Italijan.
Prandeli je zaključio da su 25-godišnjem napadaču u Engleskoj najviše problema pravile povrede.
'Teško je reći šta se događalo u Mančesteru, ali mislim da su ga povrede sprečile da pokaže svo svoje umeće. Verovatno se nije ni skroz uklopio u tim, što se može desiti i najboljim fudbalerima. Mislim da je Roberto Manćini odličan trener, i baš onakav kakav je potreban Jovetiću.', zaključio je 57-godišnji stručnjak.

---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:07 ----------

Old 01-08-2015   #32
dera
Golden member

Stevan Jovetic: "Veoma sam sretan sto sam dio tako velikog kluba kao sto je Inter. Nadam se da cemo ostvariti velike stvari, i da ce Inter ponovo biti tamo gdje mu je mjesto. Najvaznije je da pobjedjujemo, siguran sam da imamo dobru ekipu. Spremni smo da pruzimo maksimum i nadamo se uspjehu. Razgovarao sam sa Manciniem i Ausiliom. Oni su me ubijedili da dodjem u Inter i veoma sam sretan zbog te odluke."

---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

"Imao sam određene probleme u Sitiju, ali nisam uvek mogao da utičem na njih. Čak i kada sam bio u dobroj formi trener me ne bi puštao da igram. U svakom slučaju, ne želim da pričam o Sitiju i želim im sve najbolje", rekao je Jovetić.
Old 01-08-2015   #33
ajdin
Team star

Send a message via MSN to ajdin

Okaci i video kako zabija svoj prvi go na treningu

''UN UOMO E PIU GRANDE DI TUTTI'' 'IL CAPITANO
ajdin is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2015   #34
dera
Golden member

Kako baca Mirandu i Murilla? Mrsko mi tražiti.
Old 01-08-2015   #35
hulle
Head coach

Send a message via MSN to hulle

Nek je sa srecom .....

Valjda nece bit papak ko Nera hahahhaha
Old 01-08-2015   #36
dera
Golden member

Stevan Jovetić je kao dete navijao za AC Milan.

Old 01-08-2015   #37
Biscione
First team

Quote:
Originally Posted by dera View Post
Stevan Jovetić je kao dete navijao za AC Milan.

Nećeš valjda sad i protiv njega počet pisat?
"It'll be born here and it'll always be a team of great talent. On this splendid night, its colors will be given, the black and blue with a golden background of stars. It'll be called Internazionale, because we are brothers of the world."
Biscione is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015   #38
ajdin
Team star

Iato sto su rekli da je delija a igro za partizan ! Haj ti aad znaj jel navijo il nije za milan .. to se,sad pise jer je dosao nama

Old 02-08-2015   #39
Biscione
First team

Kod Jove me fascinira što je bio kapiten Partizana (još kao tinejdžer), pa bio kapiten Fiorentine, kapiten je reprezentacije Crne Gore. Znači, pored talenta ima osobine vođe a nama treba takvih.
"It'll be born here and it'll always be a team of great talent. On this splendid night, its colors will be given, the black and blue with a golden background of stars. It'll be called Internazionale, because we are brothers of the world."
Old 02-08-2015   #40
ajdin
Team star

Veliki majstor !!

Old 02-08-2015   #41
Sile87
First team

Good luck to Stevan Jovetic at his new club Inter Milan. It was a pleasure to play and train with him last year. A great lad and professional with a top talent. All the best!

Posted by*Frank Lampard*on*Saturday, 1 August 2015
Sile87 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-2015   #42
Sile87
First team

http://m.calciomercato.com/news/inte...19192?os=msite

Nova 10-ka Intera pozelela predhodnoj puno srece...
Old 19-08-2015   #43
Biscione
First team

Izvrsno, 10-ka je ponovo u dobrim rukama.
Old 19-08-2015   #44
Sile87
First team

Crnogorski reprezentativac Stevan Jovetić*zvanično predstavljen na Đuzepe Meaci u sredu! Bivši fudbaler Partizana, Fjorentine i Mančester Sitija već je odigrao neke kontrolne utakmice za Nerazure i na njima nosio broj 35, ali pošto je Mateo Kovačić otišao u Real plavo-crna "desetka" je oslobođena,*Stevan Jovetić je prigrabio i ponosno podigao danas tokom predstavljanja.

A šza znači "desetka" u Interu? Možda nema mitski značaj kao nekim drugim klubovima, ali svakako da su taj broj na dresu italijanskog velikana nosila neka od najvećih imena svetskog fudbala. U Interu "desetka", doduše, može da bude i ukleta. Pamtimo i takve slučajeve. Baš zato*Jovetić*je u neku ruku na prekretnici. Ukoliko pruži delić onoga što su Interu pružili njegovi prethodnici, recimo*Luis Suarez*ili*Macola, postaće klupska legenda. Ali ako se "ugleda" na recimo*Domenika Morfea*iliStefana Dalmu*brzo će ga Nerazuri izbrisati iz pamćenja. * *

Još dosta velikana nosilo je plavo-crnu "desetku" s promenljivim uspehom.*Bađo*iBergkamp*bili su veliki fudbaleri, međutim, u Interu je za njih najznačajniji broj u svetu fudbala bio uklet. Daleko od toga da su se proslavili. Tek za nijansu više uradio je BrazilacAdrijano,*Sedorf*se preporodio tek kada je skinuo taj dres, a za*Ronalda*je plavo-crna desetka zaista bila ukleta. U njoj je osakaćen za ceo život. * *

Da zagrebemo malo dalje u prošlost... Prelazna ocena za*Evarista Bekalosija*i*Lotara Mateusa, u novije vreme za*Veslija Snajdera. Komentarisati učinak poslednje "desetke"*Matea Kovačića*nije baš uputno. Dečko jednostavno nije stigao ni da je valjano natopi znojem.

Stevan Jovetić*je, dakle, na raskrsnici. Šta li će njemu doneti taj magični broj? **
Old 28-08-2015   #45
dera
Golden member

Jovetic's interview.
"The day that I learned I was excluded from the Champions League by Pellegrini, I decided to leave City. I do not want any controversy but now I want to take us there, to the Champions League.
"My first goal in Serie A was also against Atalanta but in the Viola shirt. We won 2-1. It is a nice coincidence.
"The number 10? First off, I want to say that leaving Inter is my friend: Mateo. Well... the day his transfer to Real Madrid became official, it occurred to me something that I never, ever, would have dared to do in my life. My beloved shirt has always been the number 8 of Mijatovic and Savicevic when I was little. Or the number 35 that I had in Partizan and of course the one for my start here at Inter. But that day, I decided to try it, I asked the Team Manager, the Club Manager (Stankovic) and Javier Zanetti on the possibility of changing the shirt. The number 10 was free, can I have it? They gave it to me. A dream.
"When I was more or less 10 years old, I played on the street of Podgorica. Every so often, you would hear siren, not the whistle from the referee but the signal of bombing going on in Montenegro and also my city. And so, we ran inside a house and collectively we prayed. Those bombs were from NATO and let say that when you grew up in those situations, you are less and less afraid of anything.
"I have matured a bit in past years. I worked on my mental health and learned a lot from the champions that I met at City and also from my mistakes. Temperamentally, I became calmer especially in those situations in front of the goal. Yes, years ago, in Florence, I said that I needed to be cold in front of goals. I've grown and found confidence.
"Icardi will not be there (vs. Carpi) but up front, I can and am willing to do everything. All the roles. If you ask me what my ideal position is, well, it is a second striker position.
"Mancini and Ausilio phoned me to explain the project and what they had in mind, for Inter and for me. It took me a second to decide: Inter were the team for me. And right now I know that I am at the best club in my career because there is no doubt that it is one of the strongest and most important in Europe. They tried for me in 2007, and then 2-3 years ago. Even my days in Florence. Basically I heard from Inter a lot.
"Was I close to join Juventus? I never said that I was close to Juve years ago. You know why? Because I wanted to prove myself to others, because the decision was changed: Premier League really fascinated me.
"I want to thank the club (City), fans, everyone. Except Pellegrini? No no, no controversy. If I meet him, I will say hello of course because I needed this experience. I do no know why I was not playing. I did not receive an explanation. One day I asked him to play me for 3-4 straight matches, it did not happen. Even when I scored in some games, the ones after, I did not play. It was not about my physical problems, I did not play even when I was well. It seems that 'Jovetic is always hurt' has become a thing we all say. Enough with this story.
"Reinforcements? I do read the newspaper (laughs). Have I called my friend Ljajic? No. Perisic? Good, very good. We are reinforcing a team that is already strong."