Beneamata - Inter Milan Forum
Sportske novosti

Go Back   Beneamata.com > FC Internazionale Milano > Utakmice > Arhiva > 2013/14 > Serie A

Serie A Razmjenjena mišljenja o taktici i sastavu za ligaške utakmice

Old 06-05-2014   #46
ajdin
Team star

Send a message via MSN to ajdin

kad si toliko naveo prisjeti se da je tek od prekjucer u punom trenaznom proces ...

drugo kdo tog ubacaja je bio dobar prodor nije on kriv sto su palacio i icardi bili nijemi posmatraci u tom ..

trece ti driblinzi na constanta su pokaz da je agilan koliko je to mogao on da bude kraj inertnog ostatka sastava s druge strane nisi naveo ona dva lagana otresanja constanta i ono kad si naveo da se sapleo u 16 a u tom istom napadu ga je prosao i dosao tu

jos jednom samo pokazujes da pricas gluposti bez pokrica

''UN UOMO E PIU GRANDE DI TUTTI'' 'IL CAPITANO
ajdin is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2014   #47
Sile87
First team

Prosao i dosao tu i namestio kontru bilanu,ma lik je provala teska a ti ajdine ako mislis da ce on ostati u slucaju da kosooki sutne Mazzaria i otvori se koliko toliko u mercatu,onda neznam sta bih ti rekao.Nadam se kolko sledece sezone da ce se napraviti cistka i posutati skartovi slicni njemu.

Eo i jos jednog komentara bivseg igraca Intera sto se derbija tice,put putuj Kambijaso korakom laganim:-))

In comments made to “Mediaset Premium”, former Inter striker, Also Serena, criticized Inter’s performance in the derby and pointed the finger at Mazzarri and Cambiasso. “On the field we saw a passive Inter, with attackers isolated from the midfield. The team played for a draw and has not demonstrated courage or character. They did not try to win the game and did not bother to accelerate on the counter-attack.”

On the Milan goal: “Cambiasso was beat by De Jong as the Argentine kept his eyes on the ball and not the opponent. This is a serious error.”

On the subs: “The substitutions arrived too late as Mazzarri had to make changes because his team was suffering.”
Sile87 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2014   #48
Sile87
First team

http://www.youtube.com/watch?v=2d8Cr_O8rto

Sprdaju se s nama,kakav smo mi cirkus od kluba postali u poslednje 4 god.
Old 07-05-2014   #49
Biscione
First team

Jbg kad ne parlam italiano . Al nebitno podržavam sve parodije i šprdancije na naš račun, sve su opravdane (pogotovo ako je Mazzari u centru pozornosti).
"It'll be born here and it'll always be a team of great talent. On this splendid night, its colors will be given, the black and blue with a golden background of stars. It'll be called Internazionale, because we are brothers of the world."
Biscione is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2014   #50
Sile87
First team

Uglavnom na Mazzarijev racun,malo Dzonatanov i Guarov:-)))