View Single Post
Old 10-11-2014   #21
Sile87
First team

Sastanak je zavrsen izmedju Tohira i Moratija,i na zalost moze se reci svih navijaca
Intera,Walter Mazzari ostaje i dalje trener i vodice tim i na derbiju protiv Milana.Tohir je ovim potezom samo potvrdio i zacementirao moje misljenje o njemu,coveku koji se u fudbal ne razume i nikad i nece,i ono drugo,a to je da bi ga verovatno pristao primiti u bulju za 1 evro. Eo i zvanicne potvrde sa sajta Di Marzia.

16:05 It 'lasted about an hour the conversation between Erick Thohir and Massimo Moratti, who ended a few minutes ago. During the meeting, we talked about the Financial Fair Play, the new composition of the Board of Directors and, in particular also for the future of Walter Mazzarri. The results do not make you smile, but the coach has been confirmed.
Next Walter Mazzarri. Erick Thohir not yield to the will of the people and confirms the confidence the coach, who will still be on the bench in the derby with Inter Milan for Sunday, November 23 after the break of the season. This was written by Gianluca Di Marzio on its website.

---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

Od danas pa nadalje sve dok Mazzari sa klupe bude predvodio Inter,ja ga gledati necu,pocevsi vec od sledece tekme,odnosno derbija koji ce biti prvi u poslednjih neznam ni sam koliko koji cu propustiti.A po Tohiru izgleda da Inter necu jos dugo gledati,tj. dok Mazzi ne istekne ugovor pa ga mogne nogirati bez obestecenja koji je glavni razlog zasto ovaj maloumnik i dalje opstaje na klupi,to je sada vec svima jasno.
Sile87 is offline   Reply With Quote